Program studiów specjalności „Środowiskowe uwarunkowania gospodarowania przestrzenią”, oferowany na studiach stacjonarnych II stopnia, prowadzonych na Politechnice Warszawskiej na kierunku Gospodarka Przestrzenna, został wyróżniony w 2018 roku AESOP Certificate of Quality (Certyfikatem Jakości przyznawanym przez Stowarzyszenie Europejskich Szkół Planowania Przestrzennego AESOP).
Po dokładnym sprawdzeniu przedstawionych treści programowych i metod nauczania
Program studiów II stopnia kierunku Gospodarka Przestrzenna
Specjalność: Środowiskowe Uwarunkowania Gospodarowania Przestrzenią
prowadzony na
Politechnice Warszawskiej
został uhonorowany specjalnym wyróżnieniem
Komisja Doskonałości w Edukacji niniejszym oświadcza, że:
program spełnia europejskie standardy jakości dla programów studiów w zakresie gospodarki przestrzennej, przedstawione w Karcie AESOP, uzupełnione o aspekty umiędzynarodowienia procesu nauczania.
Przyznany certyfikat jest ważny przez okres sześciu lat (2018-2024).
As, Norwegia
3 kwietnia 2018 roku
Program studiów II stopnia kierunku Gospodarka Przestrzenna, oferowany na Politechnice Warszawskiej, został poddany ocenie przez powołaną specjalnie do tego celu komisję, w skład której weszło trzech członków Komisji Doskonałość w Edukacji, działającej w ramach Stowarzyszenia Europejskich Szkół Planowania Przestrzennego AESOP. Komisja stwierdziła, że powyższa specjalność spełnia Europejskie standardy jakości opracowane dla programów studiów kierunków kształcenia w zakresie gospodarki przestrzennej, zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumencie AESOP z 1995 roku pt. „Wysoka jakość kształcenia w zakresie gospodarki przestrzennej w Europie”, ratyfikowanymi na spotkaniu kierowników jednostek kształcących w zakresie planowania przestrzennego (AESOP Heads of Schools Meeting) w Leuven w 2007 roku.
Jakość kształcenia w zakresie planowania przestrzennego
Specjalność studiów II stopnia Środowiskowe uwarunkowania gospodarowania przestrzenią zawiera następujące aspekty jakości kształcenia w zakresie gospodarki przestrzennej:
w zakresie programu studiów:
w zakresie metod dydaktycznych:
w zakresie elementów wyróżniających program: