Główne zadania:
• obsługa administracyjna Dziekana i kierowników Zakładów;
• obsługa punktu kancelaryjnego EZD;
• współpraca w rozliczaniu zajęć dydaktycznych pracowników Zakładów;
• składanie wniosków o wykonanie pieczątek służbowych, występowanie o pozwolenie na wjazd na teren PW;
• rezerwacja sal 305a oraz 246.
Odpowiedzialna za:
• prawidłową realizację procesów zakupowych na Wydziale;
Główne zadania:
• przygotowywanie / nadzorowanie dokumentacji przetargowej w zakresie kompetencji zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym regulacjami wewnętrznymi PW oraz członkostwo w komisjach przetargowych;
• realizacja planowanych i nieplanowanych postępowań zakupowych zgodnie z ustawą pzp oraz regulaminem wewnętrznym;
• obsługa skrzynki e-puap;
• wsparcie bieżącej obsługi sekretariatu Dziekana.
mgr Anna Strusińska
sprawy naukowe, sekretariat RND ILGiT pracuje codziennie w godzinach 8-14
Odpowiedzialna za:
• obsługę administracyjną działalności naukowej prowadzonej na Wydziale;
• prawidłowy obieg dokumentów i kompletność dokumentacji w postępowaniach o nadanie stopni naukowych.
Główne zadania:
• prowadzenie sekretariatu Rady Naukowej Dyscypliny Inżynieria Lądowa, Geodezja i Transport;
• wprowadzanie danych do Bazy Wiedzy PW;
• wprowadzanie i edycja danych w systemie POL-on;
• sporządzanie planu wydawniczego dla Oficyny Wydawniczej PW;
• prowadzenie dokumentacji postępowań doktorskich i habilitacyjnych w zakresie kompetencji Wydziału.
mgr Małgorzata Szymczak
sprawy naukowe, sekretariat RND ILGiT pracuje codziennie w godzinach 8-15
Odpowiedzialna za:
• prowadzenie sekretariatu Rady Naukowej Dyscypliny Inżynieria Lądowa, Geodezja i Transport;
• obsługę administracyjną działalności naukowej prowadzonej na Wydziale.
Główne zadania:
• wsparcie w obsłudze działalności naukowej prowadzonej na Wydziale;
• współpraca ze Szkołą Doktorską PW w zakresie spraw dot. doktorantów realizujących badania na Wydziale;
• obsługa spraw związanych ze współpracą z otoczeniem społeczno-gospodarczym;
• współudział w sprawozdawczości z zakresu współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym i działalności wdrożeniowej.
mgr Monika Baranowska
Lokalny Ośrodek Projektowy „Synergia” nie pracuje w piątki
Odpowiedzialna za:
• prawidłowość i terminowość dokumentacji na etapie wnioskowania i realizacji obsługiwanych projektów;
• wsparcie nauczycieli akademickich w poszukiwaniu źródła finansowania/ właściwego konkursu na projekty.
Główne zadania:
• kompletowanie dokumentacji do wniosku, umowy o dofinansowanie wraz z załącznikami;
• wsparcie w kontaktach z administracją obsługi projektu (BSO, BOP, CINN, Kwestura);
• występowanie o upoważnienia i pełnomocnictwa Rektora w zakresie realizowanych projektów;
• obsługa systemu monitorowania realizacji projektów;
• publikowanie informacji o konkursach w kanałach informacyjnych na MS Teams (WGIK, LOP Synergia);
• wsparcie przy zamówieniach publicznych, kwalifikowalności wydatków w projekcie;
• wsparcie przy zatrudnianiu pracowników do realizacji projektów;
• obsługa grantów RND ILGiT.
mgr Karolina Pietrzak-Pyra (URLOP)
Lokalny Ośrodek Projektowy „Synergia”,
pełnomocnik ds. funduszy strukturalnych pracuje codziennie w godzinach 7.30-15.30
Odpowiedzialna za:
• wsparcie nauczycieli akademickich w poszukiwaniu źródła finansowania/ właściwego konkursu na projekty;
• prawidłowość i terminowość dokumentacji na etapie wnioskowania i realizacji obsługiwanych projektów.
Główne zadania:
• kompletowanie dokumentacji do wniosku, umowy o dofinansowanie wraz z załącznikami;
• wsparcie w kontaktach z administracją obsługi projektu (BSO, BOP, CINN, Kwestura);
• występowanie o upoważnienia i pełnomocnictwa Rektora w zakresie realizowanych projektów;
• obsługa systemu monitorowania realizacji projektów;
• publikowanie informacji o konkursach w kanałach informacyjnych na MS Teams (WGIK, LOP Synergia);
• wsparcie przy zamówieniach publicznych, kwalifikowalności wydatków w projekcie;
• wsparcie przy zatrudnianiu pracowników do realizacji projektów;
• obsługa grantów RND ILGiT.